16 Nisan 2011 Cumartesi

Ruhsal mimmm:)

Sevgili Mia ve Nameless mimlemiş beni. Ben de mimsever bir blogger olarak, birazcık geç de olsa cevaplıyorum :)
Mim konusu şu: Şu an kendi ruh halinizi, bir ezginin melodisiyle ya da bir şiirin satırlarıyla ya da bir veciz sözle ya da bir resimle aktarınız. Seçim sizin, hangisini istiyorsanız:)


Şimdiiii, gelelim benim cevabıma:) Ben zaten en kötü anımda bile içimden hep şarkılar söyleyen, aklımda hep şarkı sözleri olan bir tipimdir:) Şu sıralar gayet mutlu mesut moddayım. Takip edenler bilir, tek derdim sevdiceğin hala dönememiş olması. Onunla dinlediğimiz, sevdiğimiz şarkılar hep aklımda: Nilüfer-Ta Uzak Yollardan, F.D.-Alev Alev, Vega-Elimde Değil, Regina Spektor-Hero, ve daha pek çoğu...Ama benim şu an buraya yazmak için tek bir şarkı var aklımda. O da Pink Floy'dan olsun, Comfortably Numb ve şu da sözlerinden bir bölüm:

Hello?
Is there anybody in there?
Just nod if you can hear me.
Is there anyone at home?
Come on, now,
I hear you're feeling down.
Well I can ease your pain
And get you on your feet again.
Relax.
I need some information first.
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

There is no pain you are receding
A distant ship, smoke on the horizon.
You are only coming through in waves.
Your lips move but I can't hear what you're saying.
When I was a child I had a fever
My hands felt just like two balloons.
Now I've got that feeling once again
I can't explain you would not understand
This is not how I am.
I have become comfortably numb...

Bu da resmi olsun bu mimin:


Veee ben de bu mimi CemoBİSEzgipinkzorroRosamondukeladümbeleğielmyra, Lazanyahayal@ ve Doz Büyücüsü'ne gönderiyorum. 

Miacan ve Nameless'a çook teşekkür ediyorum:)
Haftasonumuz süper geçsin:)
Byee:)))

4 yorum:

  1. çok sevimli bir mim olmuş canım umarım sevdicegin en kısa zamanda gelir :) ve senin de haftasonun çook güüzel geçsin :)

    YanıtlaSil
  2. sağol canım:) inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. bence son zamanlardaki en iyi mim konusu negzel cnm,tşk.ler, inş. yakın bizamanda bende yazıcam ;) bu arada seçtiği şarkı süper...

    YanıtlaSil
  4. @hayal@ bekliyorum yazacaklarını:) teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil