16 Haziran 2013 Pazar

Bir hafta sonu özeti...

Selam,
Babalar günü gelmesin istiyorum 14 senedir. Gelmesin ki ben çocukluğumun babalar günlerini hatırlamayayım. Babamın babalar gününü bilfiil kutlayamıyor olmak yüzüme yüzüme vurulmasın. Her yerde salak salak babalar günü kampanyaları, en büyük baba benim babam zırvaları olmasın. Diyorum da boşa işte. Herkesin derdi kendine ya, kime ne ki...Kutlu olsun burada olanların da, yukarıdan bize bakanların da babalar günü
...
Memleketteki havadisleri öfkeyle izliyor, söylenen saçmalıkları esefle kınıyorum. Benim de elbet fikirlerim var fakat bunları anlatacağım yerin bu blog sayfası olduğunu düşünmüyorum
...
Hayatımda bir takım karışıklık ve huzursuzluklar var şu sıra. Bunların bir an önce düzelmesini, her şeyin yoluna girmesini umuyorum. Her yeni güne yeni bir umutla başlamaktan bıkmıyorum ve bekliyorum. İçimde manasız ve nedensiz bir sıkıntı oluyor, çünkü zamanın bu kadar çabuk geçiyor olduğu gerçeği rahatsız ediyor beni. Yapmak istediğim şeylerin pek çoğunun hala bir yerlerde beni bekliyor olmasına sinir oluyorum. Sonra yine yeni bir sabah ve yeni umutlar başlıyor
...
Hayat bir kısır döngüden ibaret sanki. Her şeyin hayırlı olmasını umuyorum...
Ve bu hafta inşallah çok güzel, içimize su serpecek haberler alalım...Her şey güzel olsun...
Görüşmek üzere:)

2 yorum:

  1. babalar günü benim içinde anlamsız,boş...

    YanıtlaSil
  2. :/ yorucu ve üzücü ayrıca:/
    ama elden gelen bir şey yok.

    YanıtlaSil