4 Mart 2011 Cuma

DİP



Günler sonra gelen gözyaşları...sevgilimi çok özledim...kanadı kırık kuşum hasta oldu orada...elim kolum bağlı, hiç birşey yapamıyorum...çaresiz olmaktan, beklemekten nefret ediyorum...o da birşey yapamıyor...gidecek yeri yok, kaçacak delik yok...morali bozuk, canı sıkkın, keyfi yok, tadı yok...eksik, yarım ve de en kötüsü mecbur...Biz sabırsızlandıkça, acele ettikçe, zaman inadımıza yavaşlıyor sanki...kalıbıma sığamıyorum, o iman tahtası denen yer vardır ya, orada bir acı hissediyorum, yutkunamıyorum, daralıyorum...sevgilimi istiyorum, onda bıraktığım kendimi istiyorum...başka da birşey geçmiyor, gelmiyor içimden...şu şarkıda dediği gibi herkes bazen öğrenmek zorunda evet ben de öğreneceğimi öğrendim...artık kavuşmak istiyorum...dipteyim, elimi uzattım kurtarılmayı bekliyorum. nokta.

6 yorum:

  1. dipte olmak iyidir.
    eğer dibe vurmazsak ilerde toplayamayız.
    ağla üzül ama geçeceğini bil.
    ben öle teselli buluyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Biliyorum geçeceğini Blush...dipteyim ama sonda ve depresyonda değilim Allahtan:)

    YanıtlaSil
  3. "dipteyim" herkes kolay sölemez bunu kabullenmez öle, 'neden ben' der
    hele de "geçeceğini biliyorum" olgunluğu..

    takdir ettim, buralarda olmana sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de senin buralarda olmana sevindim drukiyyes:)

    YanıtlaSil
  5. :)
    bu arada aklıma şimdi geldi bak bu söz, yüzeğe yakın balıklar kolay avlanılır diye
    dip her zaman en kötüsü değildir, oksijeni biraz az ama güvenli belki de

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzel bi sözmüş:) teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil