4 Mayıs 2011 Çarşamba

başlığı bile olmayan yazı...

ŞU  şarkıyla okursanız belki daha güzel olur, belki de olmaz...

Manasız, saçma sapan bir gün geçirdim. Günün tek kaydadeğer şeyi 20 günün üstüne gittiğim EMDR seansından aldığım gazdı. Aslında aldığım cesaretin yanı sıra sinirimi bozan birşey de oldu ki o da şu: Benim seanslar ne güzel bitecekti bu ay içinde eğer bu kadar ara vermemiş olsaydım ve psikolojimi etkileyen şeyler boyut değiştirmemiş olsaydı. İnşallah bu sefer son olur, bundan sonra sadece dertleşmeye giderim dediğim her seansın başında kendimi başka bir dertten şikayet ediyorken buluyorum. Bu benim elimde olan birşey mi, hayır değil. Belki de elimde, bilmiyorum. Bilsem zaten kafayı kendimle bu kadar bozmuş olmazdım. Kendimi bir sarssam, 2 de tokat atsam normalleşebilir miyim, bu hastalık hastalığı paranoyasından kurtulur muyum?? Cevapsız, anlamsız sorularla, insanlara, kendime yüklediğim anlamlarla dolu aklım, içim...Yine de bu seansta da bir nebze de olsa arındım, keşke sonsuza kadar sürse bu kendime aldırmama durumu...

Dün büyük bir heyecanla anlatmıştım sevdiceğin gelme, rapor alma ihtimalini falan. Bugün saat 4'e kadar elimde telefonla sevgilimden gelecek iyi bir haber için psikopata bağladım kendimi. Sonra aradı ve aptal doktorun bilmem ne semineri için şehir dışında olduğunu, bu yüzden rapor işini bugün halledemediğini söyledi. Yani iş yarına kalmış. Bir yanım da dedi ki acaba sevdicek bana ayak yapıyor da sürpriz mi yapacak yoksa? Öbür yanım diyor ki sesi gayet kızgındı, dur bakalım yarın bir olsun. Velhasıl bu iş de sonuca bağlanamadı yani canlar...

Dün gece profil resmimi değiştirdim fark ettiyseniz. Google görsellerde uğur böceği resmi ararken cinlerim tepeme çıktı bir an. Sebep şu: Benim bileğimde bir uğur böceği dövmem var. Ve bu dövmeyi yaptırdığım eski, işinin ehli olan arkadaşımın dövme salonunda, aynı dövme 2 kişiye asla yapılmaz. Diğer 3 dövmemi de bu şartla yaptırmıştım ki mantıklı olan da bu zaten. Neyse dün uğur böceği resmi ararken, başka alakasız dandik bir dövme sitesinde benim uğur böceği dövmemin aynısını bir başka kişinin vücudunun başka bir yerinde gördüm. Ne sinir oldum bir bilseniz:S O sadece benim olmalıydı, elin adamının orasında burasında olmamalıydı. Benim şimdi bunu hemen dövmeci arkadaşıma söyleyip internet sitesindeki model ve fotoğrafların güvenliğini arttırmasını söylemem lazım değil mi? Çalmışlar işte modeli besbelli! Pehhh...

2 en samimi arkadaşımdan biri 20 gün sonra doğum yapacak, diğeri ise 1 Temmuz'da düğün yapacak. İkisi için de heyecanlıyım. Daha önce hiç bu kadar yakın arkadaşlarımın başına hiç bu kadar güzel şeyler gelmemişti. Onlara, özel birşeyler hediye etmek istiyorum. Çünkü ikisi de benim için çok önemli insanlar. Aslında birkaç gündür fırsat bulduğum her an kendimi çarşıya pazara alışveriş merkezlerine atma sebebim bu. Birşeyler bulabilmek. Ama anasını satıyım bulamıyorum. Yani herkes belli ki bebeğe kıyafet alacak, geline de çeyrek, yarım altın falan takacak. Ben böyle yapmak istemiyorum işte. Bakalım artık bulucam birşeyler...

Hiç gücüm yok, uyumak için yatağa girdiğimde de uyuyamıyorum. Kafam karışık sebepsizce. Gün içinde yaşadığım basit olaylara takılıyorum başımı yastığıma koyunca. Belki de sandığım kadar basit değiller. Belki de  basit olan şey muhattap olduğum insanlar ve bana zor gelense onlarla aynı havayı soluma mecburiyeti. Bir şey var ki canımı sıkıyor ama geçecek inşallah. Onu da hazmedebilicem bir gün...Şimdilik sadece oynuyorum...

Ve sevdiceğe dair birşeyler istiyorum. Onunla konuşmak, başımı omzuna koymak ve şu 5 ayı bir kalemde silip atmak...yoruldum, enerji istiyorum.

Bir dostumun 2 cümlesi asılı kalmış hafızamda:
1. Senin bütün sağlık sorunlarının sebebi psikolojik.
2. Sonunda senin üzülmenden korkuyorum.
İkisi de tamamen alakasız konularla ilgili sonuç cümleleri. Beni diğer tüm arkadaşlarımdan daha çok düşünüyor (sürekli birlikte olduğumuz için) bunu söyleyen arkadaşım. Ve biliyorum ki bu iki cümle de kesinlikle doğru. Hayatımızda her zaman bir şekilde hayal kırıklığına uğrama ihtimalimiz var malesef değil mi:SS

Ben bugün yarım kaldım, yarına kaldım, afalladım yani canlar...Yazının başındaki şarkının sözleriyle bitirmek istiyorum, çok severim. Nitekim bugün, beni, bu şarkının sözlerinden başka bir söz anlatamaz...

Ne yapsan olmuyor gözüm
Terk etmiyor bizi hüzün
Bir macera yaşamak dediğin
Küçük zamanlar harmanı
Sevildiğin, üzüldüğün
Hatırlamaktan ibaret
Hatıralar nihayet
Tesellisi çok zor sözün

Ne gemiler yaktım
Ne gemiler yaktım
O kadar yandı ki canım
Sonunda karşıdan baktım
Ne göreyim kendime yıldızlardan daha uzaktım

Bu kızı yeniden büyütmeliyim
Kor ateşlerde yürütmeliyim
Değirmenlerde öğütmeliyim
Farkındayım
Farkındayım
Kazanmalı, kaybetmeliyim
Aşk uğruna harp etmeliyim

Kendini seçemiyorsun
Bırakıp kaçamıyorsun
Yazmadığın bir hikayede
Uzun ya da kısa vadede
Az biraz keşfediyorsun
Öteki olabilmeyi
Yerine koyabilmeyi
Geride durabilmeyi öğreniyorsun...

12 yorum:

  1. ben de dövme yaptırmak istiyorum ama iğnesinden çok korkuyorum :D Sen de maşallah bir değil iki değil yaptırmışsın :) Bi de şu yarım kaldım falan ne biçim şeyler bunlar.. Sevdiğin gelecek işte şurda bişi kalmadı.. Sevgilisi olmayanlar ne yapsın, anne benim niye yok mu desin yani :p

    YanıtlaSil
  2. @BİS dövme yaptırdıkça yaptırası geliyor insanın. hiç de acımıyor sırt, omuz falan ama bilek acıyor:) bugün bu moddayım işte Bis, çok özledim, daraldım öyle böyle değil:S

    YanıtlaSil
  3. Dur ya daralma hemen, noluyo.. En kötü ihtimali bile düşünsen bişi kalmadı.. 5 ay 5 gün kala yazdığın yazıyı düşün.. Bak nerelerden nerelere geldin.. Şimdi senin mutlu olma zamanın.. Kendine bak şöyle bi sirkelen... Sevgilin geliyo arkadaşım sevgilin :)

    YanıtlaSil
  4. @BİS ahahah haklısın tabii ki:) birşey kalmadı, yarın herşey hallolsun, belli olsun, düzelirim birazcık:) 5 ay 5 gün vardı hakkaten di mi!! süper olucam az kaldı:) Allah olmayanlara da versin, AMİN:)

    YanıtlaSil
  5. Birazcık ? Düzelirsin düzelirsin :) Bu arada ben gaz falan da vermedim yani gerçeği söyledim :) Sana da iyi geceler :)

    YanıtlaSil
  6. "insanlara, kendime yüklediğim anlamlarla dolu aklım, içim..." bu benim herhalde.
    Ve malesef hayal kırıklıgına ugramamanın bi yolu yok :(
    sarkıyada bayıldım ayrıca onun eşlignde okudum yazıyı:))

    YanıtlaSil
  7. Bloğunu yeni takibe aldım ama "Neden daha önce almadın yahu?" diye kızdı bana iç sesim. Akıcı, aynı zamanda da kendimden bir şeyler bulduğum bir yazıydı. Huzur verdi bana bloğun... ;)

    YanıtlaSil
  8. Evlenen arkadaş ne güzel benimkiler hala bekar :))

    YanıtlaSil
  9. @nameless hepimiz birşeylere anlam yüklemeye çalışmakla yapıyoruz ilk hatayı zaten...bir bıraksak kendimizi şöyle:))
    @Dilara çok teşekkür ederim:) hoşgeldin:)
    @Şirvan benim çok arkadaşım evlendi (yaşımız itibariyle tabii:) ama her birinde ayrı ayrı heyecanlanmaya devam ediyorum:)

    YanıtlaSil
  10. Dövme konusunu aslında büyütme istersen bu kadar, bir çok kişi aynı dövmeler yaptırıyor artık. Bence bu seni sinir ediyorsa aşırı derece de, dövmeden uzak dur :))

    Şu seans işine takıldım, keşke ara vermeseydin seanslara, güzelce devam etseydi herşey. Bu arada kafana da gün için de bir şeyler takma lütfen. -Senin üzülmen asla istemem. Uyku meselesi için, TV'yi açıp gözlerini yormalısın :)))

    YanıtlaSil
  11. @BGKU diğerlerini hiç görmemiştim daha önce...haklısın ama kafaya taksam nolucak ki?? seanslara isteyerek ara vermedim ki:S psikologla saatlerimiz denk gelmedi bir türlü:S ben tv kapalı uyuyamam ki hem:))

    YanıtlaSil