2 Mayıs 2011 Pazartesi

heyecan: bkz. negzel

Allah aklıma ve heyecanıma mukayyet olsun. Amin. Yarın sevdiceğin rapor alıp alamayacağı, eğer alırsa buraya 15 gün erken gelip gelemeyeceği belli olacak. Ve ben bundan başka hiç ama hiçbir şey düşünemiyorum. Kalbim boğazımda atıyor gibi. Sırf aklım bu konudan sıyrılsın diye manyak gibi alışveriş yaptım hafta sonu. Bugün de ders hayal meyal geçti. Hatırlamıyorum. İnanmak istiyorum aslında bu hafta yanımda yamacımda olacağına, çünkü sevgilim çoook ama çok şanslı bir insandır ve dönmesi hususunda üzerinde pek çok kişinin duası var ve artık onun gelmesi ödülünü hak ettiğimi düşünüyorum. Öte yandan da çok heveslenmemek istiyorum ki olmazsa hayal kırıklığına uğramayayım diye. Biliyorum gelemese de 15 gün sonra burada olacak ama işte gönül ferman dinlemiyor bu ayrılık çok acı demişler değil mi...
İşte böyle canlar. Negzel çok heyecanlı, telaşlı ve duacı.
Dualarınız son bir kez Negzel ve sevdiceğine gelsin:)

BU da post şarkım olsun:

Deli gönül sevdasını ben bilirim ben bilirim
Yardan ayrı kalmasını ben bilirim ben bilirim
Yumuk yumuk elleri var kömür kömür gözleri var
Daha daha neleri var ben bilirim ben bilirim
Kışlalara erdi bahar tezkereye birkaç gün var
Barış'a da bir sorsalar ben bilirim ben bilirim...

Şu da sevdicekle izlediğimiz ilk filmden (When Harry met Sally) bir kare:

İyi haftalar, iyi geceler:)

16 yorum:

  1. Herkes sevdiğine kavuşsun :) ben inanıyorum alacak raporu :)

    YanıtlaSil
  2. @BİS Amiiiiiiiin:) İnşallah:)

    YanıtlaSil
  3. ben de inanıyorum alıcak raporuu! :)

    YanıtlaSil
  4. @Mia hepiniz dua edin bizim için:)

    YanıtlaSil
  5. hadi bakalım, gelsin valla çoktan hakettiniz bir araya gelmeyi, 15 gün daha uzamasına gerek yok :))

    YanıtlaSil
  6. bayan kelebek seni,içinde hep bi kelebek sürüsü uçuşuyor :) umarım tez zamanda gelir,yarın gelmezse de azıcık kalmış,üzülecek bir durum yok.sonra kaldığı yerden tam gaz devam:)hep mutlu olun ve o tatlı sohbetiniz hiç bitmesin:)

    YanıtlaSil
  7. @elmyra uzamasın evet. yeter bu test sanırım:)
    @hülyaaaa canım benim, sevdicek gelsin, sonra siz de gelin yine buraya yine gezmelere gidelim:)

    YanıtlaSil
  8. Yaa kız milleti değil mi alışverişe hep bi sebebimiz var:D olsun sonuna kadar haketmişin ama!

    negzel, güzel haberlerini bekliyoruz, hadi bakalım=))

    YanıtlaSil
  9. Hadi bakalım Allah bir an önce kavuştursun sizi :)))

    YanıtlaSil
  10. @particle haklısın vallahi:) ota boka alışveriş anasını satayım:)) bu seferki bahanem de buydu işte:) yarın bu saatlerde belli olmuş olacak inşallah:)
    @cemo Amin. yetti artık vallahi:)

    YanıtlaSil
  11. Eminim o da en az senin kadar heyecanlıdır. :) Umarım en kısa zamanda kavuşursunuz. :)

    YanıtlaSil
  12. Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun.

    YanıtlaSil
  13. @Edebali o da heyecanlı evet:) bu gece uyku yok bize:)
    @Şirvan Amin canım.

    YanıtlaSil
  14. waooww!!! sevinmiş bir güzel görüyorum sankiiiii...;))

    YanıtlaSil
  15. @crazywoman sevinçliyim, heyecanlıyım da kursağımda bırakmazlar inşallah:)

    YanıtlaSil
  16. @deep varmış bak heyecanımın bir sebebi:)

    YanıtlaSil