12 Mayıs 2011 Perşembe

romantik...

Yağmur yağıyor deli gibi...umrumda mı sanki? değil, hiç değil hem de...içimde aylardır beklediğim huzur, yanımda yamacımda sevgilimin varlığı, sabah yine güne onunla başlayacak olmanın mutluluğu ve herkes iyi, herkes güzel, ben de iyiyim...bu sefer aynı şeyler değil...öylesine, laf olsun diye söylenmiş bir "iyiyim" değil bu defa...gerçekten iyi hislerle doluyum...sabah gözlerimi araladım, yanımda beni uyandırmak için şarkımızı çalan sevgilim, güzel anılarla döndüğüm havaalanı, haftaya çıkmayı planladığımız bir kaç yolculuk ve kısalı uzunlu büyüklü küçüklü düşler...negzel bu gece negzel...hem emre aydın da çok güzel söylemiş dipteyim sondayım depresyondayım diye ama gayet yukarlarda bir modda dinliyorum o nağmeleri nakarattaki...evet hala yağmur yağıyor ama benim baharım, yazım geldi, yağmurda ıslansam kaç yazar, şeker değilim erimem ya! çabalamama gerek yok biliyorum, kendimden hüzünlüyüm ben, aklımın, kalbimin köşesi hep içten içe de ağlıyor ama şu sıra sevincim, hüznümden, kafamdaki cevapsız sorulardan, suratsız resimlerden, endişelerden, korkulardan ağır basıyor...içime gözlerimi yumdukça, kulaklarımı iç sesime tıkayınca, kendime soru sormayınca, sadece bugüne, yarına baktıkça mutluyum...iyi ki sevgilim var ve diğer iyi olan herkes, herşey...ve iyi ki sevgilim gelmiş, hoşgelmiş...

Hiç ummazdım oldu sonbaharda 
Hediye gibi geldin hoşgeldin 
Seyirlik değil ömürlük olsun 
Dilerim bu defa bu son olsun 
Seyirlik değil ömürlük olsun 
Bir yastıkta nasip olsun 
Gel koynuma gel boynuma gel 
Akşam gözlü esmer... 
Safa geldin son ihtimalim 
Bir sana kalmış halim 
Hoşgeldin.. 
...demiş Sezen Aksu şu şarkısında..ne de güzel demiş...
işte böyleyken böyle...evet romantik oldum ben:))
iyi geceler:)

10 yorum:

  1. aşık negzel ne kadar da sevimli ne kadar da romantik :)

    YanıtlaSil
  2. ayy sonunda beklenen buluşma gerçekleşti:D nası güzel yaa çok mutlu oldum. maşallah diyim:))

    YanıtlaSil
  3. Herşey zamanında güzel..dolu dolu,hissederek yaşa...mutlu oldum,mutlu olmana..;)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili ne gerenk diyodum ama burdan da anlamış oluyoruz ki sevgili olunca hayatı değişiyo insanın :)

    YanıtlaSil
  5. Muhabbetiniz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Bende romantik olmak istiyorum, artık gerçekten istiyorum :))

    YanıtlaSil
  7. İyi geceler :))

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. @Gürhan hoşgeldin:) Allah olmayanlara da versin, ne diyim:)

    YanıtlaSil