30 Mayıs 2011 Pazartesi

korku!

Gerçekten kimse kimsenin herşeyi olamaz mıymış? Yoksa sadece akılda kalan bir şarkı sözünden mi ibaretmiş bu cümle? Bir gün herkes gidecek hayatımdan biliyorum. Koynunda ağladığım sevdicek olmayacak yanımda. Benim için endişelenen, canını bile verebilecek olan annem olamayacak. Başım sıkışınca konuşmak istediğim arkadaşlarım belki çok meşgul olacak. Ve aslında ne kadar yalnızız hepimiz işin özüne bakınca. Ne kadar da acı, ne kadar da buruk. Ağlasam ne fayda. O hep aradığım huzur saatlerden, günlerden, aylardan ibaret olmasa keşke varken, bulunca. Ve kaybetmek aklımın köşesinden bile geçmese ve kendimi bile kaybettirmese bana. Düşünmeden olmuyor. Hesap değil, kitap değil. İnsan kaybetmeyince, insan kaybetmekten de korkmaz tabii. Ama bir kere kaybedince, istediğin kadar unuttum de sildim de umrumda değil de yine de oradadır o acı. Kimsenin görmediği bir yerde. Saçım okşanınca unuturum belki, elim tutulunca daha az hatırlarım belki. Ama silinmez. Keşke geçmiş olmasa. Keşke korkularım olmasa. Ya bir gün...? diye başlayan endişelerim, sorularım olmasa. Keşke o hep burada olsa, hayatımda, yanımda. Olamaz mı? Bu kadar imkansız mı? Bu kadar kötü birşey mi umut etmek? Ve keşke korkmasam bu kadar düşünmekten. Keşke yormasam, yorulmasam. İçimde kocaman bir bulut...Bir dağılsa, nefes alabilir hale gelicem biliyorum. Sevdicek elimden tutup ben hep yanında olucam dese belki güneş parlayacak aradan. Ama bütün mesele hiç birşeyin garantisinin olmaması değil mi? Ne yazık! Hayal bile kurdurmuyor bu hayat bazen. Adamın içini kurutuyor!
Yine de bir umut var değil mi aklımız başımızda olduğu sürece. Peki ya o da giderse?
Şu da şarkısı olsun bu postun...
Hayır mutsuz değilim, sadece korkuyorum...

7 yorum:

  1. sevdcekle bir şey olmicak olumsuz şeyler düşünme, korkma! tabii ki onu sana yar edicekler :)

    bu şarkıyı çoook severim!

    YanıtlaSil
  2. @mia canım benim:) seviyorum yorumlarını:)

    YanıtlaSil
  3. şarkı nasıl da sıkıştırıyor değil mi herşeyi 5 dakikaya.dinledim,hüzünlendim,bu şarkıyı yeniden anımsadım.evet,anlıyorum seni güzel insan.ama ben gözlerimi kapayarak keyfini sürmeye çabalıyorum,bazen de alıp fırlatmak onu gözden uzak bi yere...son olarak da;harika zaman geçiriyorsun ve bu korkularınla haksızlık yapma pembiş anlara,hadi bakalım sevdiceğinle mutlu maceralara devam!

    YanıtlaSil
  4. @hülya canım sağol güzel yorumun, tavsiyen için:)

    YanıtlaSil
  5. Blog dünyasından bi kaç gün uzak kaldım şu hale bak ya.. Oturup ağlasaydın bi de.. Töbe yaleppiim töbee... :Sinirlibakışatansmiley: :)

    YanıtlaSil
  6. negzelim, şarkıyı çok severim.. ama korkma, elbette hiçbir şeyin garantisi yok ama yanında o adam.. sen sevda türkülerini söylemeye devam et çünkü rüya değil yaşadıkların, tam dokunacakken uyanmayacaksın..

    YanıtlaSil
  7. @BİS yok yok oturup ağlamadım:) en kısa zamanda neşeli yazılarla geliyorum:)
    @elmyra uyanmayayım nolur...iyi ki de yanımda sevdicek)

    YanıtlaSil