8 Kasım 2010 Pazartesi

doğum günü şeysi:)

Eveeeet bugün benim doğum günüm, sarhoş da değilim yasta da değilim çok şükür...hatta içimde doğum günlerimde senelerdir olmayan manasız bir sevinç var. Oysa ki 32 yaşına giriyor olmanın pek de heyecanlanacak bir yanı olmasa gerek...mutlu başlıyorum yeni yaşıma çünkü sevdiceğim bana en sürprizlisinden mini bir pasta kesme töreni düzenlemiş..ben de ağzım kulaklarımda kestim pastamı, sarıldım boyunlarına sevdicekle ev arkadaşının sonra da ayaklarım kıçıma vura vura geldim evime..gelince de içimdeki neşeyle sarıldım anneciğimin boynuna iyi ki beni doğurmuşsun diye:) en kısa sürede sevdiceğimin aldığı puzzle yapılacak ve yatağımın sağ duvarındaki yerini alacaktır (ben hep sağımdan kalkarım, kalkınca ilk onu göreyim:).

Veee 31 yaşımın bana getirdiklerinden ve benden götürdüklerinden bahsetmek istemiyorum. Pozitif girmek istiyorum yeni yaşıma..hiç dilemediğim kadar dilek diliyorum, ve bir sürü hayal kuruyorum bu gece:) Mesela çok sağlıklı ve huzurlu olayım, ailem ve tüm sevdiğim insanlar da öyle olsun, keyfimiz yerinde olsun yani...bol bol gezeyim, bol bol eğleneyim, içimde sıkıntılar, endişeler, kalp kırıklıkları olmasın, beklenilecekler çabuk dönsün, havalar çok soğumasın, fırtınalar olmasın, enerjim bitmesin, sevdiklerim hep elimin altında, sağımda, solumda, yamacımda olsun..mutlu olayım işte kısacası, çocuklar gibi şen olayım, içim rahat olsun istiyorum 32. yaşta...

O değil de geldim bir yaşın daha sonunaaa şaka maka...kah güldüm, kah eğlendim, kah ağladım, kah sızlandım...kalbimizde sevgi pıtırcıkları, içimizde kelebekler oldukça ne önemi var ki yaşın...

doğum günüm kutlu olsun, yukarıdakilere de selam olsun...

Şu da bana gelsin bu gece,
http://fizy.com/#s/125yik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder