9 Kasım 2010 Salı

vesaire vesaire...

2010 yılı 32. ya da 31. her neyse doğum günümü kutlama şenlikleri dün gece saat 01:30 itibarıyla sona ermiş bulunuyor. Sevilen 7-8 arkadaşla hoşbeş, 2 adet doğum günü pastası, birazcık bira, bol gülme krizi, onlarca yeni yaş dileği ve tebriği, ve iğrenç seslerimizle yaptığımız karaokelerle girdim yeni yaşıma...Yapımda ve yayında emeği geçen herkese bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum...Umarım bu yıl geçen yıllardan çok daha güzel olacak...

Bütün yazı kah orada(http://www.olymposorangepension.com/), kah şurada(http://www.thesugarbeachclub.com/) poposunu yere koymadan geçiren bünyem bugün itibarıyla yerinde sabit durmaktan sıkılmaya başladı. 7 gün çalışıyor olmam bir yana gezecek para pul da yok zaten şu sıra. Bundan dolayı da kooooskoca bayram tatilini de çoook yakın bir yerde, ablamın yanında geçireceğim sevdicekten uzak bir şekilde. Gezme olmayacak ama eminim bol bol dinlenme fırsatım olacaktır...Ama benim yine de içimde uzaklara gitme, yeni yerler görme, ya da eskileri tekrar görme, eski arkadaşlarımla buluşma, bol bol çene çalma bir de bissürü alışveriş yapma isteği var...bu aralar hiçbirini yapabilme ihtimalim ve imkanım yok ya ondan olsa gerek bu istekler:S

Uzun zaman sonra akşam evde oturuyorum bugün, sokağa adımımı bile atmadım işten geldiğimden beri..ayağımı uzatıp televizyon izlemeyi, puzzle yapmayı, hatta sürekli "televizyonun sesini kıs" dediğim için annemle didişmeyi bile unutacakmışım nerdeyse..o yüzden 1 günlük evhali molası iyi oldu..oldu olmasına da tam da sıkılmaya başlamamla aynı güne denk gelmesi sıkıntımın daha da artmasına ve sabah olsa da işe gitsek moduna geçmeme birazcık da olsa sebep olmadı değil...

Kasım aynın ilk haftasının bitmesiyle birlikte sevdiceğin de gitmesine 1 aydan daha az bir süre kaldı. O da şu sıralar buralardan gitme, uzaklaşma istekleri, halleri içerisinde..hatta gideceği yerin ve gitmesinin kendisine iyi geleceğini düşünüyor. O daha iyi hissedecekse eğer ben de onunla aynı fikirdeyim. Belki de yenilenmesi için bir fırsat olacak onun için, hayatını düzene sokabilmesi için bir başlangıç olacak. Ve o daha iyi olursa ben de daha iyi olucam..yani belki de bu zorunlu gidiş ona yarayacak, o da bana yarayacak...Daha önce de söylediğim gibi büyük bir boşluk olacak benim için, ben de kendimi işe, güce, eve, spora ve bir iki kankama vereceğim bu arada ve onun gibi ben de yenilenmeyi deneyeceğim...umarım döndüğünde herşey şu ankinden çok daha iyi ve rahat olur ikimiz için...

Sonuç olarak "iyiyim ben hep aynı şeyler işte" ama iyi anlamda...2-3 gündür mutsuz olduğum toplam süre 5 dakikayı geçmez...umutlu olduğum için huzurluyum sanırım...bir de sabırlı olduğum söyleniyor şu sıra, belki de ondan dolayı iyiyimdir...vs.vs...

İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder