8 Ekim 2010 Cuma

hastayım ve bu beni delirtiyor...

"Ne yapsan olmuyor gözüm, terk etmiyor beni hüzün..." İçim dolu, boğazım dolu...oyuncağı elinden alınmış küçük bir kız çocuğu gibiyim bugün, bağıra bağıra ağlamak istiyorum, ağzımı açınca gözyaşlarım süzülecekmiş gibi geliyor, ben de gripten gözlerim sulanıyor diye yalan söylüyorum...hasta olmayı sevmiyorum...hayır ayrıca hep de hasta değilim ben, böyle diyenlere teessüf ediyorum...tamam çok sağlam bir bünyem olmadığını kabul ediyorum ama mesela 1buçuk yıldır hiç burnum bile akmamıştı...şimdi bu bir açıp bir kapayan orospu misali havalar ağzıma sıçtı....1 haftadır önlem olarak aldığım nurofen isimli dandik ilaç da bir boka yaramadı...böyle zamanlarda tek bir şey isterim ben, yanımda biri olsun...bugün doktora gittim yalnız başıma her zaman olduğu gibi, yine ağlamaklı oldum...annemin de kendi çapında sağlık sorunları olduğu için onun yanında bırakamıyorum kendimi içimden geldiğince...ama bir bilse şu an ne kadar zayıf ve güçsüz olduğumu, tek istediğimin şefkatli bir omuza başımı koyup bademciklerimi kusana kadar ağlamak istediğimi...bilmiyor işte...kimse bilmiyor...şu an bir üşüyüp bir terliyorsam, elimi boğazıma sokup oradaki topları koparma isteğiyle yanıp tutuşuyorsam, kendimi odama kapatıp salya sümük ağlamak istiyorsam bunun sebebi benim sürekli hasta olmaya meyilli bir insan olmam değil, damarlarımdan akan mutsuzluk ve yalnızlık hissindendir....

http://fizy.com/#s/1ajge7

1 yorum:

  1. tek istediğimin şefkatli bir omuza başımı koyup bademciklerimi kusana kadar ağlamak istediğimi...

    al benden de o kadar !

    YanıtlaSil