12 Ağustos 2010 Perşembe

Bi de Emreciim Aydıncıım var tabii...

Tamam kabul ediyorum Teoman aşık olduğum ilk şarkıcıdır, en az 15 kez konserine gitmişliğim, bütün albümlerini almışlığım ayrıca da liseli kızlar gibi bütün şarkılarını da ezberlemişliğim vardır.Deli gibi de severim şarkı sözlerini de adamın, yeri ayrıdır yani:) Ama Emre Aydın'ın da hakkını yiyemem doğrusu..hastasıyım kendisinin:P geçen haftalarda 6 gece üst üste rüyamda gördüm..evet evet kesin tanışmam lazım ayrıyetten:)yavrunun şarkılarını dinlerken her seferinde şöyle diyorum " Uleyn biri bana bu sözleri söylese, hatta onda birini söylese, birinin aklında bu kadar kalacağımı bilsem yeminle kulu kölesi olurum.Nasıl bir hatunmuş ki canını yakan, böyle güzel yazabiliyor adam!" Yahu nasıl sözlerdir onlar yaaa..Yavrucuğum, Teomancığımı geçecek yakında sanırsam yaratıcılık, betimleme ve şiirsellik konusunda..yeminle hastasıyım. Teoman'ın bile (bile diyorum çünkü ilk göz ağrım ya) son albümünü dinlerken atlıyorum bazı şarkılarını ama Emreciğim öyle değil..yerim:) İlk konserine Studio Live'da gitmiştim kendisinin..nasıl kalabalıktı anlatamam. Coverlarını da ilk orada dinlemiştim, onlara da bayılmıştım. Ama öyle bir insan seli ve sigara dumanı vardı ki (ki ben de sigara içerim) dayanamayıp konser bitmeden çıkmıştım. İkincisine de Rock'n Antalya'da gitmiştim. İşte o gün çarpıldığım gündür, gözlerimi alamadım sahneden, küçük kızların arasına girip en önden izlemiştik benim Tavşanla(Tavşan 1500 yıllık kankam olur). İşte o gün bugündür ikinci şarkıcı aşkım olmuştur kendisi...Bütün şarkılarını çok severim. Ama benim sevdiğim aslında sözlerdir..hiç unutmam sözleri, öööle yer eder aklımda, çok etkilenirim..Şu da Emreciiimin hastası olduğum, günde 10 öğün dinlenilesi son şarkısı;




Nasılsın, nasıl gitti? 

Alıştın mı sen de? 
Rahat mısın artık İstanbul'da? 
Evlenmişsin, nasıl oldu? 
Bulabildin mi sonunda? 
Hep anlattığın o meşhur huzuru 
İyiyim ben 
Hep aynı şeyler işte 
Uyku hapları 
Yalan dolan gülümsemeler 
İyiyim ben 
Hem sen tanırsın beni 
Ne yapsam ne söylesem 
O geç kalmışlık hissi 
Son defa görsem seni 
Kaybolsam yüzünde 
Son defa yenilsem sana 
Hiç anlamasan da 
Son defa benim olsan 
Uyansam yanında. 
İnan pek yeni bir şey yok. 
Biraz yaşlandım tabi 
Seyrekleşti biraz saçlarım 
Bir bitmeyen gece bıraktın 
Ve üç nokta düşürdün 
Belli etmedim ben pek, tenhalaştım...


Hay Allahım  ya..gerçekten anlayamıyorum bi insan nasıl yazar şu sözleri, varsa bir imkan birini tutıyim benim için de, bana ithafen yazsın...Şu serumbaz bünyemin dinledikçe tenhalaşası geliyo yemin ederim..zaten öyle de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder