31 Ağustos 2010 Salı

hayatta güzel şeyler, güzel insanlar da var...negzel:)

Ben negatif bi insan değilim.Gerçi şu ana kadar yazdıklarıma bakılırsa öyleymişim gibi görünüyor olabilir ama gerçekten değilim.Sadece laflardan, sözlerden, gün içinde yaşanan gereksiz bi takım olaylardan, negatif insanlardan, kötü gözlerden çabucak etkileniyorum.Yıldızım düşük napıyım:S Hemen yüzüm düşünüyor, enerjim oracıkta bitiveriyor ve tek hayalim, tek isteğim uyumak oluyor.Ama farkettim şu birkaç gündür, insanın enerjik, hayat dolu, sevgi pıtırcığı arkadaşları olunca, pms yaşamakta olsa bile o şahsiyet, günleri güzel geçebiliyor, hayatta uyumaktan daha eğlenceli anların olduğunun farkına varabiliyormuş.Ha şimdi bu benim dengesiz psikolojimin depresiflikten çıkıp manik haline geçmiş durumları da olabilir, bilemem ama şunu söyleyebilirim ki yazın başından beri beni hiç boş bırakmayan süpermen arkadaşlarımı çok seviyorum.İyi ki varlar. Şu bunalımda olmam gereken günleri bile sayelerinde gülüp eğlenerek, en önemlisi de düşünmeyerek geçirebiliyorum.Demiştim ya Tanrım beni seviyor, hiçbir konuda yalnız, güçsüz bırakmıyor.

Bunun dışında, uzuuuun bir yazın neredeyse sonuna geldik.Geçirdiğim en hareketli yazlardan biriydi.Tüm boş vaktimi tatil yaparak geçirmiş olmanın huzuru ve mutluluğu var içimde.Şimdi ise işe de gitmeyeceğim bi 3 hafta önümde.Bu 3 hafta içinde yapmak istediğim değişiklikler var hayatımda, kendim için, çevremdekiler için bazı isteklerim var.Allah biliyor ya en çok istediğim de 2 şey var.Birincisi; umarım Ekim ayına gürültüsüz patırtısız olaysız bi şekilde tek soyadlı bir şahsiyet olarak girerim ve hayatımda yeni bir başlangıç yapabilirim. İkincisi; canım ciğerim olan bir şahsiyet, hayatta en çok istediği şeye bu Çarşamba günü kavuşur, ikinci kez hayal kırıklığına uğramaz ve yüzü hep güler. Ayrıca,tabii ki ailemin, arkadaşlarımın hep mutlu olmasını da istiyorum.
Evet biliyorum ben iyi bi insanım:P Güzel olmayıp şeytan tüyü olan, bazen negatif olsam da genelde 4 ayağımın üstüne düşen, bakışlarımla insanları rahatsız etsem de yine de sıcak kanlı olan iyi bi insanım...

Hem zaten en çok hangi "Özlü Söz"ü kullanmıştım bu hafta: İyi bi insan olsam ekime, olmasam sikime kadar!
İyi geceler...
http://www.dailymotion.com/video/xekja_athena-yasamak-varya_music

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder