16 Ağustos 2010 Pazartesi

Geniş zamanlar yok.

Geniş zamanlar yok 
Boğazımda düğümler 
İzin ver gitsin artık 
Kimsin sen, neyimsin sen? 

Geniş Zamanlar yok 
Hatırla ne kadar güzeldi 
İnanmak bir kaç şeye 
Ne haldeyiz şimdi? 

Yanına kalsın yeter 
Her şey bitsin 
Kalmasın bizden geri hiçbir şey 
Artık bitsin 

Geniş zamanlar yok 
Ve hep bir engel var 
Bir nefes mesafesi 
Uzar gider bitmez yollar. 

Geniş zamanlar yok 
Hiçbir şey değişmez 
Yalanlar güncellenir 
Daha iyi tınlarlar. 

Yanına kalsın yeter 
Her şey bitsin 
Kalmasın bizden geri hiçbir şey 
Artık bitsin


Geniş zamanların olduğunu sandığım zamanları hatırlıyorum.Aslında hafızam çok kuvvetli değildir.Ama bir zamanlar geniş zamanlar vardı yaşanacak.Bunu biliyorum.Zaman kavramını düşününce boğazımda düğümler olmaz,söylenecek cümlelerim, anlatacak hikayelerim, kurulacak hayallerim olurdu.Ama artık geniş zamanlar yok.Zaman akıyor, zaman geçiyor, ben de izin istiyorum artık.Eskiden değildim ama artık yanıma kalmasına da yanına bırakmaya da hazırım, her şeyin bitmesine de.Evet hep bir engel oldu, gelinemez gidilemez oldu, paylaşılamaz oldu hiçbir şey.Araya mesafeler girdi, yollar uzadı gitti.Ve artık biliyorum, hiçbir şey değişmez, duygular geri gelmez, boşluklar doldurulmaz.Yanıma kalsın ama her şey güzel bitsin şimdi, çok geç olmadan, zaman geçmeden.Bizden bir şey kalacaktır elbet ama acıtmasın canımızı.Geniş zamanlar yokmuş işte yaşadık gördük.Kendimizi de birbirimizi de kandırmaya da hiç lüzum yok artık.Geniş zamanlar yok, ortak hayaller yok, hiçbir şey değişmez...


http://fizy.com/#s/1joyhb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder