15 Ağustos 2010 Pazar

"Sahip olduklarımın bana sahip olmasını istemiyorum."

dedi bugün Hamdi....aklıma takıldı kaldı nedense...yani koccaaa haftasonu ye iç gül eğlen dostlarla, eski günleri yad et bol bol ama eve döndüğünde aklıma birden bu söz gelsin...olacak şey mi şimdi bu hamdinin yaptığı...haftasonu olympostaydık firdes ve halimlerle...tabii ki hamdi ve telat da vardı..medusaların yavru vatandan tatil münasebetiyle gelmiş olmalarından dolayı küçük bi reunion oldu aslında...medusayı ki ona da isim koyduk ama şehriye miydi erişte miydi hatırlayamıyorum çok özlemişim.."Arkadaşlarım" blogumda kesinlikle olması gereken apayrı, içi dışı bir 13 senelik bi kankamdır kendisi..üniversite sonrası ayrı gayrı düşmediğim birkaç insandan biridir...her yıl görüşürüz muhakkak...medusa ve arkadaşlarıyla geçirdiğim 2 gün 1 gecenin ardından birşey öğrendim:çok samimi olmadığın insanlarla tatile çıkmayacaksın.yoksa o tatil sana her an işkence haline dönüşebilir, çıktığına da çıkacağına da pişman olursun...işte bizim medusa da bi hata yapmış toplamış konuyu komşuyu çıkmış gelmiş buraya..daha ilk gecelerinden birbirlerine girmeyi başardılar yani soğuk savaş halinde...6 kişilerdi. medusa ve kocasını zaten biliyoruz, yanlarındaki 3 tip de iyiydi de 6. hatun pek bi nemrut, "güzel olduğum kadar küstahım da " havalarında küçük dağları yaratmış bi ablaydı...deli etti medusayı domuz...medusa da herşeyi kendine dert etmeye müsait olduğundan attı da attı içine ablanın kaprislerini, çemkirmelerini...böyle rahatsız bünyeli hatunlar gitsin atsın kendini bence bi yerden, dünya da böyle geri zekalılardan kurtulmuş olur, huzur olur böylece..neyse...bugün buraya dönmeden önce plaja gittik..hamdiyle muhabbet ediyoduk bi ara...evinize şunu da al bunu da derken "sahip olduklarımın bana sahip olmasını istemiyorum" dedi...hımmm dedim evet dooru...sonra bi düşünce almış beni bu lafın üzerine eve gelince fark ettim...mesela benim bi arabam var diyelim..arabaya sahibim, araba da bana sahip olunca nolur?arabasız bi yere gidip gelemez olurum...mesela bi klimaya sahibim, klima bana sahip olursa nolur?klimasız bi yeri beğenmez olurum...mesela bi köpeğe sahibim?köpeğim bana sahip olursa nolur?her işimi ona göre ayarlamak zorunda kalırım herhalde...evet kötü bişey sahip olduklarının sana sahip olması...ama şöyle de bişey var ki bence bu cümle bu yüzden düzeltilmeli..eşyalar, nesneler, cansızlar vs için ok.. ama mesela benim bi sevgilim var diyelim yani sevgiliye sahibim. o da bana sahip olsun mu olmasın mı? mesela bi kardeşe sahibim, o da bana sahip olsun mu olmasın mı? veya bi arkadaşa sahibim, o bana sahip olsun mu olmasın mı? sevgili+sahiplik konusunda düşünülüp tartışılabilir ama diğer insanlar hep karşılıklı sahip oluşsun(ne demekse:P)...yani karşılıksız olmasın sevgiler, hissedilenler...haa sevgili konusunda tartışılır dedim çünkü ben istemem de sevmem de kimsenin bana sahibimmiş gibi davranıp beni boyunduruk altına almasını...ama ööle salak salak kendi kendime gelin güvey olmak da istemem...amaaannn ne biliyim işte karışık bişey..bu hamdi bööle bi laf eder sonra benim aklım böyle 24 saat karışır...ama yine de şöyle değiştirmeli bence bu lafı "Sahip olduğum ŞEYLERin bana sahip olmasını istemiyorum ama bazı kişiler olabilir"...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder