7 Eylül 2010 Salı

Ankara ve ben:2

Sanırım bencil bi insan olmadığım için bencil insanları da sevmiyorum, kim olursa olsun, kanım kaynamıyor bi türlü..kanım kaynamıyorsa zaten yakınlığın kurulacağı varsa bile kurulamıyor benim gözümde...verilecek çoook örnek var çok yakınen yaşamakta olduğum fakat onunla da uğraşamıcam gece gece...değmez....
Ankaradayım hala..daha doğrusu -yız. Bugün Tunalıya gittik..yine bi hatırlamalar, "aaa şurda şöyle yapmıştık"lar...zaman ne de çabuk geçiyo aq..hatırlıyorum şuraya yaşama amaçlı geldiğim ilk günü..tam 14 sene olmuş, yine bir eylülmüş kayıt dolayısıyla...hey gidi günler hey diyor insan işte böyle durumlarda...seviyorum burayı ben ama ne burası ne ben 90lı yılların sonu 2000li yılların başındaki ruh halindeyiz...bi yadırgadık birbirimizi bu sebeple...ama hava mis... sabahın köründe kalkmak bile güzel burda sanki okula gidicekmişim gibi...o antalyanın iğrenç, nefes aldırmayan nemi yok....ay sanki burası marsmış ya da hayatımda ilk defa geldiğim bi yermiş gibi bahsediyorum 2 gündür...te allaaam...kendime şaşırıyorum..
Neyse yarın yine bir ev değişimi yapacağız ki bu beni daha iyi yapıcak umarım...belli de olmaz ya....Neymiş tebdil-i mekanda ferahlık varmış....
Sıkılmıştım oralardan falan ama yine de Antalyada beni özleyenleri ben de özlüyorum....
İyi geceler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder