9 Eylül 2010 Perşembe

Ankara ve ben:4

Bazı insanların bencilliklerinden ve kimseyi beğenmeme, kimseyi kendine denk görme huylarından dolayı, ileride yaşlanınca yapayalnız kalacaklarını şimdiden bilmek görmek ne garip..keşke onlar da farkında olsalar da bu gerçeğin ona göre davransalar...kendileri bilir tabii, her bi boku bildikleri gibi...
Ankara maceralarım devam ediyor..aman ne macera ne macera!!!Bugün yine negatif uyandım, tüm domuzluğumu takındım...günün yarısına kadar evdeydim..ev kalabalıktı aile eşrafıyla ve dolayısıyla konu döndü dolaştı yine bana  ve boşanmaya geldi aq... hay allaaam hergün bu muhabbeti mi çekicem, hergün açıklama mı yapıcam gidene kadar ben ya...bi tavsiyeler, bi gazlamalar, vs..ve anneciimde benim domuzluğuma domuzluk katan o "mutlu" surat yine...aman ne güzel...bu muhabbetlerden kendimi sıyırıp sokaklara attım...öyle salak salak boş boş gezindim,bir adet kitap edinip (piç güveysinden hallice) geldim eve, sonra da uyudum..bi halsizlik, bi kırıklık, bi tatsızlık var üstümde..bugün burada 5. günüm bitti ve yetti..pazartesi dönmek üzere biletimi aldım..beklesin beni antalyam ve oradaki canlarım..aman sabahlar olmasın antalyada....
Onun dışında bugün biraz hesap kitap işleriyle uğraşıp kendi kendime canımı sıktım...anlamıyorum ben bu hesap kitap işlerinden, o yüzden de hiç getiremiyorum ayın sonunu 10 senedir...ne zaman şunu şöyle yapıcam, hiç borcum kalmayacak desem hep bişey çıkıyor ve iki yakam bir araya gelmiyor..ama bu kış azimle çalışıcam, seneye yaza herşey çok güzel olacak....
Yarın bayram...bugün dışarı çıktım dedim ya..bişey farkettim..aslında ben o şeyi bu eve geldiğimde farketmiştim...yahu arkadaşım herkesin mi babası var? herkesin mi babasıyla arası iyi? yoksa bana mı öyle geliyor?herkes babasıyla -özellikle de kız çocukları- bi mıçmıç bi samimi..sinir oldum ya, içten içe bi haset kapladı bünyemi...bu evde de öyle..evin 2 kızı var..allaaam nasıl iyi babalarıyla araları, sürekli bi öpüşme koklaşma şımarma:S..ya bi düşünceli olun di mi..olan var olmayan var aq...şaka bi yana..yarın bayram dedim ya..benim bayramlarım 11 senedir buruktur...eskiden ne kadar da neşeliydi oysa...bayramda el öpme ritüellerimiz vardı yeğenlerim ve ablamla yaş sırasına girip..şimdi eli öpülecek bir anneciim kaldı evde..allah uzun, sağlıklı ömür versin de daha çok öpelim inşallah....ama şımarmayı özlemişim gerçekten babişkoma....bu bayram gidemedim, beni affetsin, bayramı mübarek olsun, rahat uyusun...
ne vardı bayram şarkısı..."Bugün bayram, erken kalkın çocuklar, giyelim en güzel giysileri, elimizde taze kır çiçekleri, üzmeyelim bugün annemizi" (o da halden anlasın bizi üzmesin:)
Mutlu bayramlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder