8 Eylül 2010 Çarşamba

Ankara ve ben:3

Tamamen yabancısı olduğum bir eve geldim bugün saat 1 gibi..Kuzenimin evine...Ama hemen içine aldı bu ev beni, sarıp sarmaladı...Annesi, babası, çocukları hatta ananesi olan sımsıcak bir ev...Sürekli bir hareket, bitmeyen bir muhabbet, bir gürültü ve huzur..ne mutlu, ne güzel..sevinçli oldum buraya gelince işte, iyi geldi:)
Sonra 7.caddeye gittim...Eskiden boş zamanımın çoğunun geçtiği yerlere...Hayret hiç birşey değişmemiş, şaşırdım, sevindim, "oley ben buraları biliyorum, oh be kaybolmayacağım bir yer" diyerek tadını çıkara çıkara salına salına gezdim.Oradan da metroya binme amacıyla kızılaya gidip küçük bir tur attım...Nedense alışveriş yapma içgüdülerim dürtmedi beni buraya geldiğimden beri..İyi bişey tabii, maddi bakımdan hayrıma olan bişey ayrıca da:)Sonra da eve geldim "kuzenimin yuvasına":)
Yaklaşık 1 hafta daha buradayım.Sokakları, caddeleri adımladıkça, gezdikçe yadırgamam da geçiyor...Hergün Firdesciğim ve Hamdiciğimle de konuşuyorum..Özledim onları..Firdesciimin heyecanlı bekleyişi sürüyor, ne yalan söyliyim ben de onun kadar heyecanlı ve belki de ondan daha çok umutluyum..Hamdiyle çok dua ettik kendisi için..İnşallah bu sefer olacak.
Anneme gelince...gelmeden önceki ruh hali değişti bir miktar..kardeşini, yeğenini, kızını görmek iyi geldi ona da..yüzü biraz da olsa gülüyor, keyfi yerinde çok şükür..mekan değişikliği ona da yaradı...bu arada benim boşanmam konusunda bugün ablam ve kuzenimle bi konuşma yaptık (annemden gizli)...çok fazla yorum yapılmasa da insanların beni desteklediğini anlamak iyi bişey...
Bugünlük bu kadar..blog blogluktan çıktı günlüğe döndü bu arada..bundan sonra sevgili günlük diye başlıcam yazmaya...
İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder