13 Eylül 2010 Pazartesi

Ankara ve ben:6-son.

Birkaç saat sonra 10 günlük Ankara maceramın(!) sonuna gelmiş olucam ve taşına toprağına hastası olduğum güzel memleketimin, güzel arkadaşlarımın kollarına atıcam kendimi...Sıkıldım, gerçekten sıkıldım burada...Tamam ilk başta herşey, herkes iyi hoş geliyor da bir yere kadar...Bi kere aile içinde kim kimin tavuğuna kışt demiş belli değil..O ona sallıyo, biri öbürüne sallıyo aq. Ne bu ya..neyi, kimi paylaşamıyosunuz..Tamam, hepsi iyi insanlar, temiz kalpli insanlar da anacım benim tahammül sınırım mı kalmamış, yalnız olmaya çok mu alışmışım bilemiyorum ama bu haralagürele, kargaşa, patırtı, dedikodu, çemkirme bana fazla geldi....O yüzden ben gideyim güzel güzel bizim oralara, uzunca bi süre de gelmiyim mümkünse...Sonra yine geliyim, yine sıkılıyım, anyayı konyayı göriyim, Antalyamın kıymetini anlıyım tekrar...Allah sahibine eşeğini kaybettirir sonra da buldururmuş ya benim durum da öyle oldu aynen...Orada sıkıldım, daraldım, dellendim derken daha bunaltıcı ortamlara girmem, bulunduğum, yaşadığım yerin değerini anlamamı sağladı..neymiş, ben başka yerde uzun süre yaşayamazmışım..."cicim"i de yer değiştirme ve adapte olma konusundaki başarısından dolayı kocamaaaan tebrik ediyor, kendisine saygı ve sevgilerimi sunuyorum...
Tatilim daha bitmiyor Allahtan..dönünce çok işim var ama hafta sonu için ufaktan başladık kaçma planları yapmaya..eğer gerçekleşirse işte asıl tatil ve dinlenme o olacaktır benim gözümde..zira burada kuzen, teyze, abla, enişte peşinde koşmaktan kıçımı bi koyamadım yere...Gelsin denizler, gelsin kumlar, gelsin arkadaşlar şimdi...
Pmsmin 10 gün gecikmeyle sona ermesiyle yine bi boşvermişçilik, bi adamsendecilik, yine bi koy götüne rahvan gitsincilik zuhur etti bünyeye..bu halimi daha çok seviyorum sanırım, pmssiz, gerilimsiz halimi....o zaman aman sabahlar olsun, aman gözümüzü açtığımızda antalyada olalım -beni bekleyen derde, tasaya rağmen...
İlk defa iyi geceler değil, iyi akşamlar diliyorum:bkz:18:25
Sağlıcakla, huzurla kalın efendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder