26 Eylül 2010 Pazar

benzemez kimse sana, bana, ona...

Dün gece Hamdi ve Telatla Teoman konserine gittik.Günlerdir iple çekiyordum Teomancıım konserine 10küsürüncü kez gitmeyi, şarkılarını dinlemeyi.İyi ki gitmişiz, çok güzel birşey yapmışız giderek.Adam resmen best of konseri yaptı.Hastası oldum bi kere daha, bi milyonuncu kere daha.Kardelenden tut Gönülçelene, Maviden tut Ruhun Sarışına döktürdü allah döktürdü.Ben de o keyifle ne zamandır mide problemlerim nedeniyle içemediğim kadar bira içtim.Kah bağırdık, kah çağırdık, kah sarıldık şarkımızı söyledik, süperdi süper.Bir gün önceki Oktoberfest hengamesinden sonra ruhuma ilaç gibi geldi doğrusu.Ha bu arada konserin olduğu mekanda içtiğimiz Carlsberg 33cc biraların her birinin 30 TL olduğunu, hesabı gördüğümde garsonun ağzını burnunu oracıkta kırıp çirkeflik yapasım geldiğini de söylemeden geçemeyeceğim...
Bugün iznimin son günü...yarın olmasa da gelecek haftadan sonra koşuşturma başlıyor yine..olsun, başlasın zaten...iş yerinde olmanın da bir anlamı var ne de olsa, bu yüzden saatler geçer gider koymadan...İznim burada da yazdığım üzere çok yoğun ve bol yolculuklu geçti, yoruldum doğrusu...Bir de birkaç gündür sebebini bilmediğim, anlayamadığım bir sıkıntı geldi oturdu içime...dolunaydandır diyor hamdi uyuyamama ve domuzluk sebebim olarak...canım, o da sesi çıkmadan katlanıyor bana...neyse dolunay geçtikçe ben de normale dönücem inşallah...
Fonda Teoman çalınca, yanında omzunu yaslayabileceğin birisi varsa, içinin sıkıntısının da geçici olduğunu biliyorsan hayat güzel...
İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder