20 Aralık 2010 Pazartesi

147

Günler geçiyor ama çok yavaş bir şekilde...sevdicek gideli 8 gün oldu...içimde kocaman bir boşluk var...hala herşey, gittiği ilk günkü kadar anlamsız ama bu anlamsızlığa da alışmaya başlıyor gibiyim...günlerin çabucak akıp geçmesini istiyorum...mesela hemen ayın 30u gelsin ve ben onu göreyim...o görüşmeden sonraki amacım da artık her ne zaman mümkün olacaksa hafta sonu olsun, onun yanına gidebileyim olacak...gün saymaktan başka birşey de yaptığım yok..işe gidiyorum geliyorum, puzzle yapıyorum, gece mektup yazıyorum, sonra yine sabah oluyor oh be 1 gün daha bitti diyorum...yeni yıl da yaklaşıyor...neyleyim ben sevdiceksiz girilecek yılbaşını:S
o gitti ya yarı'm da gitti işte yazık ki...
ama söylemiştim depresyona girmicem diye, girmedim de...salak gibiyim ama iyiyim...
Bu şarkı da sevgilime gelsin...(en azından nakaratı)
http://fizy.com/#s/1lvibc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder