29 Aralık 2010 Çarşamba

heyecan dorukta...

Heyecan dorukta, paniğe-atağa da devam maalesef...Sevdicekle yanyana değiliz şu an ama aynı denize bakıyoruz, aynı rüzgardan üşüyoruz, çünkü aynı şehirdeyiz.Bu sabah çok uzun sürmese de yorucu olan bir yolculuğun ardından sevgilimin bulunduğu il sınırlarına girebildim:)Yarın bu saatlerde geri dönüyor olacağız hatta beraberce...bu gece nasıl geçecek bilmiyorum...sırf asker aileleriyle dolu olan bir otelde kalıyorum bir başıma...her 15 dakikada bir elektrik gidiyor, internet gidiyor ve 5 dakika içinde jeneratör devreye giriyor..tuhaf yani..hep böyle mi ki acaba yoksa benim şansıma mı bilemedim...ekşide birisi buranın insanlarının kabasaba insanlar olduklarını yazmıştı ama geldiğimden beri hiç böyle bir manzarayla karşılaşmadım..herkes gayet candan, gayet iyi niyetli ve buralara yabancı olan bendenize yardımcı olmak için takla atar pozisyonda, sevdim yani insanları..kaldığım otel de güzel, hatta eminim yazları süper oluyordur, harika bir manzarası var, odam da kocaman...sıkıntılı bir durum yok yani...sıkıntılı olan benim..şu kalp çarpıntısından, mide bulantısından fenalık geldi...bir an önce düzelmek istiyorum, yalnız kalmak korkutucu geliyor...sevdiceğin yanında da aynı şekilde tedirgin hissediyor olursam bu sefer de acaba başka bir şeyim mi var diye endişelenmeye başlayacağım...ama şimdi böyle düşünüp kendime negatif şeyleri çağırmak istemiyorum...bu gece bi geçsin, sabah sevdiceği bir göreyim, süpersonik enerjik ve mutlu bir insan olucam inşallah:) ama gerçekten çok çok heyecanlıyım...Allahım nolur bu gece çabuk geçsin, en büyük asker benim askere bir an önce sarılayım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder