12 Aralık 2010 Pazar

özledim

Pazar, saat 5 buçuk...Biz bu saatlerde napardık? Akşam için plan yapıyor olurduk. 1 saat sonra da buluşurduk...Yoksun, buluşmuyoruz...İçim daralıyor...Senden başka kimseyi de görmek istemiyor canım. Yarım saat önce işim bitti, öğrencimin evimden gitmesi bile gözlerimi doldurdu...Dersten başka hiçbir amacım olmadığı için gitmesini bile istemedim. İşi olmasa uyuyana kadar ders yapabilirdim hatta o derece..
Hiçbir şeyin anlamı yok, herşey, herkes anlamını kaybetti...Gözyaşlarım hala bitmedi, çok sensizim...
Bugün sesini duydum, sanki aylardır duymuyormuşum gibi..Telefonu kapattım, yine gözlerim doldu...
Buraya yazacak kaydadeğer hiçbir şey yok hayatımda senin dışında...
Sanırım seni bir süre göremeyeceğim, sana bir süre ulaşamayacağım fikrine alışına kadar da böyle olacak yazacaklarım..Sonuçta içimde ne varsa onu yazıyorum, uydurmuyorum...
Özledim hem de çok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder