17 Aralık 2010 Cuma

Fırtınanın ardından...

Doğduğumdan beri bu şehirde yaşıyorum, çok yağmur gördüm, çok fırtına gördüm...ama dün geceki gibisini gerçekten görmedim...gökten tanımlanamayan birşey yağdı resmen anasını satıyım, hem de dikey değil yatay olarak...1 odayı tamamen, 1 odayı da kısmen su bastı...televizyon sesine tahammülü olmayan ben, gece 2'de neredeyse son ses televizyon izliyordum dışardan gelen gürültüleri, ve arka odanın esneyen camlarının sesini duymayayım diye...sonra da korkudan sızıp kalmışım...sabahsa günlük güneşlik, ama savaştan çıkmış hissi ve görüntüsü veren bir şehre uyandık şehircek...resmen fahişe gibi buranın havası...

Mahkemenin rehavetini attım üstümden.İçimdeki o tanımlayamadığım sıkıntı da geçti hatta...Sevdiceğim günde 2 kere arıyor ve onunla konuştuktan sonraki mutluluk hissiyatım beni gün ve gece boyunca idare ediyor, avutuyor. Ayın 30unda gelmeyin diyor ama onu dinlemeye niyetim yok...Yılbaşı öncesi onu görmem, azıcık da olsa özlem gidermem lazım ki bu da beni bir süre idare etsin..ta ki haftasonu izinleri başlayana kadar...Sevgilimin yokluğunda onu ne kadar çok sevdiğimi, onsuz herşeyin ne kadar anlamsız olduğunu anlıyorum...Kimseyle birşeyler paylaşmak gelmiyor içimden...hep yüzeysel muhabbetler içerisindeyiz...herkesin derdi başka, beklentisi başka...yapacak birşey yok..kimsenin benimle oturup sürekli sevgilimle ilgili özlemimi dile getirişimi, hayatımın o olmayınca ne kadar boş bir hale geldiğini anlatmamı dinlemesini ya da beni anlamasını bekleyemem... o yüzden ben de buraya yazıyorum, mail atıyorum ona... belki 2 hafta sonra okuma imkanı bulur diye..zaten sonra da mektuplar başlayacak...

Yeni yıl yaklaştıkça nedense yeni yıldan beklentilerim de artıyor...sanki Aralık ayı bitti mi Mayıs'a kadar olan zaman çabucak geçecekmiş gibi geliyor...1 Ocakta 14 senelik sigara içme maceramın sonuna gelmeyi umuyorum mesela. Uzun zamandır sırf korkumdan ihmal ettiğim dişçime gitmek istiyorum. Spora başlamak istiyorum yeniden. Mayıs'a kadar çok çalışmak istiyorum. Çalışırken zaman daha çabuk geçiyor çünkü.Sevgilim geldiği zaman da vaktimin tümünü onunla geçirmek istiyorum. Yeni yılda kendim için, ailem için, sevdiklerim için daha birçok dileğim var ama onları anlatmaya daha vakit var...

Sonuç olarak, sevgilimi seviyorum, onun da beni sevdiğini biliyorum, ben sağlıklıyım, ailem sağlıklı...fırtınalar da olmasa, kazasız belasız atlatsak şu kışı daha da memnun olucam...

İyi geceler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder