22 Aralık 2010 Çarşamba

Oley:)))

Nasıl mutluyum anlatamam..Çarşamba günlerini hiç sevmem. Herkeste Pazartesi sendromu vardır ama ben de Çarşamba sendromu mevcut. Çarşamba çarşafa dolanır, nemrut uyanırım, haftanın en uzun, en anlamsız, en bitmez günüdür sanki...ama bugün öyle değil:) Akşam saatlerinde işten çıkmıştım ki sevgilim aradı:) Öncelikle geriye kalan 135 gününü İstanbulda geçirecekmiş...uzak ama en azından gidip gelmesi uçakla 1 saat bişey:) Ayrıca ailesine de çok yakın:) Çok sevindim bu habere..Ve asıl bomba yeni yıla sevgilimle giriyorum:))))Oley:) İstanbula gitmeden önce 2 gün boşluğu olacakmış, zaten ben yanına gidiyorum haftaya, yılbaşından 1 gün önce beraber dönücez buraya ve yeni yıla beraber giricez:) Allah sesimi duydu, dualarımı kabul etti:) Çooook ama çok mutluyum:) Yılbaşı böyle başlayacaksa, bu yıl herşey süper olacak demektir:) 2 saat öncesine kadar yılbaşı benim için hiçbir şey ifade etmiyordu takvim değişikliğinden başka ama şu an gelmesini iple çekiyorum:) Evet evet 2011 süper olacak:)
Teşekkürler Allahım:)
Teşekkürler sevgilime izin verenler:)
İyi akşamlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder